London Diary | Travel

11 February, 2020

Almost a month after my last post was written on my blog, here I am again, to share some of my London memories with you. As you might remember, it wasn’t the first time we visited London, since we visited it again back in 2012. As the second time around, and after 8 years had passed, we wanted to visit not only the places we had previously visited, but also some of the ones we didn’t have the time to visit back then. I’m only going to post a fraction of the photos I took while we were there, and that’s because I vlogged the whole experience and you can watch it in the video down below. The places I was the most excited about visiting, were definitely the Warner Bros Studio Tour aka the Harry Potter Studios, which I was dying to visit for many years now, but also, the Sky Garden, where you can see the city from the 35th floor. I’m going to be writing some more details under some of the photos so check those out as well.

Σχεδόν ένα μήνα μετά το τελευταίο μου ποστ εδώ στο blog, να’μαι και πάλι, για να μοιραστώ μαζί σας κάποιες από τις αναμνήσεις μου από το Λονδίνο. Όπως ίσως θυμάστε, αυτή δεν ήταν η πρώτη μας φορά στο Λονδίνο, μιας και το πρωτοεπισκεφτήκαμε το 2012. Μιας και ήταν η 2η φορά μας εκεί, 8 χρόνια αργότερα, θέλαμε να πάμε σε μέρη που δεν είχαμε επισκεφτεί την περασμένη φορά, αλλά δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφτούμε κι αυτά που είχαμε ήδη επισκεφτεί την προηγούμενη. Θα ανεβάσω μόνο ένα μικρό δείγμα από τις φωτογραφίες που τράβηξα, γιατί τράβηξα σε vlog όλη την εμπειρία, και μπορείτε να το δείτε στο βίντεο στο τέλος αυτού εδώ του ποστ. Και φυσικά θα δείτε και έξτρα φωτογραφίες στο Instagram. Τα μέρη για τα οποία ήμουν πιο ενθουσιασμένη, ήταν φυσικά τα Warner Bros Studio Tour aka the Harry Potter Studios, που ήθελα να πάω εδώ και χρόνια, αλλά και το Sky Garden, ένα κτήριο με εσωτερικό κήπο, στο οποίο μπορείς να ανέβεις και να δεις την θέα (δωρεάν!) από τον 35ο όροφο. Θα σας γράψω έξτρα πληροφορίες κάτω από κάποιες φωτογραφίες, οπότε τσεκάρετε τες κι αυτές.

On the first day, we walked through the Kensington Gardens & Hyde Park, Oxford Street, Piccadilly Circus, Chinatown, Soho & Trafalgar Square. We stopped at Bill’s Restaurant in Soho for dinner, and it was delicious, and reasonably priced for London.

Την πρώτη μας ημέρα, περπατήσαμε αρκετά, περνώντας από τους κήπους του Kensington, το Hyde Park, την Oxford Street, το Piccadilly Circus, την Chinatown, το Soho & και τέλος την πλατεία Trafalgar. Κάναμε μια στάση για βραδινό στο Bill’s Restaurant στο Soho, και ήταν όλα πολύ νόστιμα και σε λογικές τιμές για δεδομένα Λονδίνου.

On the second day of our trip, we visited the Buckingham Palace, then went to Neal’s Yard in Covent Garden for breakfast, in a really cute place called 26 grains, then visited The British Museum & the National History Museum, and ended up having dinner at Eli’s Restaurant in South Kensington. The food was nice, tasted homemade & the decor was lovely.

Την 2η μέρα μας εκεί, επισκεφτήκαμε το Παλάτι του Buckingham, και μετά πήγαμε στο Neal’s Yard στο Covent Garden για πρωινό, σε ένα πολύ γλυκό μαγαζάκι που ονομάζεται 26 grains. Στην συνέχεια επισκεφτήκαμε το Βρετανικό Μουσείο & το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, και κλείσαμε την μέρα μας, τρώγοντας βραδινό στο Eli’s Restaurant στο South Kensington. Το φαγητό ήταν αρκετά καλό, και θύμιζε σπιτικό, αλλά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, ούτε είχε μεγάλη ποικιλία στον κατάλογο, όμως η διακόσμηση ήταν πολύ ωραία.

On our 3rd day in London, we started at Kings Cross station and Platform 9 & 3/4 shop, then had the best breakfast of our trip at Half Cup, and then headed to Watford to spend the rest of day at the Harry Potter Studios. The price for the studios is currently 47pounds, and you can buy a ticket through their site. You have to book your ticket in advance, and make sure to do it the sooner you know about your trip, because the tickets get easily sold out. It was an amazing experience, and as a huge Harry Potter fan, I had so much fun and don’t regret paying the kinda hefty price of the ticket.

Η 3η μας ημέρα στο Λονδίνο, ήταν αφιερωμένη στον Harry Potter. Ξεκινήσαμε λοιπόν την ημέρα μας στο Σταθμό του Kings Cross, και πιο συγκεκριμένα στο κατάστημα Platform 9 & 3/4, και στην συνέχεια, πήγαμε για πρωινό εκεί κοντά, στο Half Cup, στο οποίο φάγαμε το καλύτερο πρωινό όλων των ημερών μας εκεί. Έπειτα, κατευθυνθήκαμε στο Euston Station απ’όπου πήραμε το τρένο για το Watford (15′ και μια μόνο στάση, με το γρήγορο τρένο), κι από εκεί το ειδικό λεωφορειάκι των στούντιο, για να μας πάει εκεί μπροστά. Το εισιτήριο του τρένου κοστίζει 5,40 λίρες (κι άλλα τόσα για επιστροφή), ενώ το ιδιωτικό λεωφορείο (το οποίο θα βρείτε ακριβώς απ’έξω από τον σταθμό Watford Junction), 3λίρες (μετ’επιστροφής – Κρατήστε το εισιτήριο γιατί θα χρειαστεί να το σκανάρετε για την επιστροφή σας στο Watford Junction). Τις καθημερινές τα στούντιο κλείνουν στις 8, ενώ το Παρασκευοσαββατοκύριακο στις 10. Όσο πιο νωρίς είναι το εισιτήριο σας τόσο το καλύτερο για να απολαύσετε το τουρ με την ησυχία σας, μιας και κανείς δεν σας πιέζει να βγείτε και μπορείτε να πάρετε τον χρόνο σας. Αν είστε φαν του Χάρι Πότερ σίγουρα θα το απολαύσετε, καθώς θα δείτε τα αληθινά σκηνικά, κοστούμια και αντικείμενα από τις ταινίες, και σίγουρα θα θελήσετε να βγάλετε πολλές φωτογραφίες. Προσωπικά θεωρώ ότι παρά την λίγο ακριβή τιμή άξιζε τα λεφτά του, και δεν το μετανιώνω.

On day 4, we started at Westminster Bridge, and then moved to London Bridge, where we had a walk and a quick breakfast at the Borough Market, before we went to the Sky Garden. We had already booked a ticket online for a free visit there, and we spent a few hours watching the view from the 35th floor, while enjoying our refreshments. It’d be better to book to go relatively early, between Monday and Thursday, when it’s less crowded, and there are no big lines to enter, so you can enjoy your visit to the garden. After that we met with my friend Kleoniki, and her boyfriend, and went for a walk. Ended up having dinner at a Japanese Restaurant called Miyama, which has some traditional dishes. The food was good, but it’s quite expensive, compared to the other restaurants we visited. We then went for a Bubblewrap Waffle in Chinatown, at a place called Bubblewrap. It was really light, and delicious. Definitely recommend it!

Την 4η ημέρα, πήγαμε μια βόλτα από την Westminster Bridge, και μετά πήραμε το μετρό προς την London Bridge. Περάσαμε από την υπαίθρια αγορά Borough και τσιμπήσαμε ελαφρύ πρωινό στο πόδι, πριν πάμε στο Sky Garden. Είχαμε ήδη κλείσει τα εισιτήρια μας (δωρεάν) online εδώ και καιρό, και περάσαμε μερικές ώρες χαζεύοντας την θέα από τον 35ο όροφο, πίνοντας καφέ κλπ. Θα πρότεινα, αν μπορείτε, να κλείσετε να πάτε προς το πρωί/μεσημεράκι, και ιδανικά Δευτέρα-Πέμπτη, ώστε να αποφύγετε τις μεγάλες ουρές, και να μείνετε στον κήπο όσο περισσότερο μπορείτε, ώστε να απολαύσετε την θέα χωρίς να σας πιέζει κανείς. Μετά το Sky Garden, συναντήσαμε την φίλη μου Κλεονίκη, που πλέον μένει στο Λονδίνο, και πήγαμε για βόλτα, αλλά και για φαγητό με αυτήν και το αγόρι της. Καθίσαμε σε ένα γιαπωνέζικο εστιατόριο που ονομάζεται Miyama, το οποίο ναι μεν είχε ωραίο φαγητό και μεγάλη ποικιλία, αλλά θα το έλεγα αρκετά ακριβό, τουλάχιστον σε σύγκριση με άλλα μαγαζιά που επισκεφτήκαμε. Μετά πήγαμε για βάφλες στο Bubblewrap Waffle στην Chinatown. Οι βάφλες τους ήταν πολύ ελαφριές και νόστιμες, και σίγουρα τις προτείνω (γύρω στις 7λίρες).

On our 5th and final day in London, we checked out of our beautiful room in Bayswater, and walked to Notting Hill. We had breakfast at Granger & Co. which was quite crowded and quite expensive too. Went to Portobello market, then walked next to the canals on our way to Little Venice, and  then went to Tower Bridge, and Covent Garden for dinner with Anatoli. I don’t have any pictures to show you our dinner, but we dined at San Carlo Cicchetti, and you can watch my vlog to see more.

Την 5η και τελευταία μας ημέρα στο Λονδίνο, κάναμε check out από το δωματιάκι μας στο Bayswater, και περπατήσαμε στο Notting Hill. Φάγαμε πρωινό στο Granger & Co. το οποίο είχε 10-15΄αναμονή, αρκετό κόσμο, και είχε αρκετά τσιμπημένες τιμές. Το φαγητό αν και νόστιμο, δεν μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα για την τιμή του, μιας και ενδεικτικά πληρώσαμε γύρω στις 35-40 λίρες, για 2 πιάτα των ~14 λιρών συν ροφήματα, 12,5% φιλοδώρημα + 1λίρα δωρεά για τις φωτιές στην Αυστραλία μιας και το εστιατόριο ήταν Αυστραλιανό. Γενικά το φιλοδώρημα της τάξεως του 12,5% μπαίνει σχεδόν σε όλους τους λογαριασμούς, και συνήθως το πληρώνετε κι αυτό με τον λογαριασμό σας, αν και κανονικά (απ’ότι καταλάβαμε) είναι προαιρετικό. Οπότε έχετε το κι αυτό υπόψιν σας. Στην συνέχεια περπατήσαμε λίγο δίπλα από τα κανάλια, στον δρόμο μας για Little Venice, και μετά καταλήξαμε στην Tower Bridge και το Covent Garden, για βραδινό με την Ανατολή. Δεν έχω φωτογραφίες να σας δείξω από τα φαγητά μας, αλλά φάγαμε στο San Carlo Cicchetti (θέλει κράτηση), αλλά μπορείτε να δείτε περισσότερα στο vlog που ακολουθεί.

I hope this post was helpful, in case you’re organizing a trip to London soon. If you have any questions, let me know, and I’ll reply to your comment as soon as possible. See you soon!

Ελπίζω να βρήκατε αυτό το post χρήσιμο, σε περίπτωση που οργανώνετε κάποιο ταξίδι στο Λονδίνο σύντομα. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, αφήστε μου το σχόλιο σας, και θα σας απαντήσω το συντομότερο δυνατό. Τα λέμε σύντομα.

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ:

London Vlog above ↑

Follow me on:

BLOGLOVIN / FACEBOOK / TWITTER / INSTAGRAM

YOUTUBE CHANNEL

Feel free to Gossip about it: